Geeniuse digitaalsed tellimused

Ettevõttele hulgitellimuse saamiseks klõpsa SIIA.

Lisaküsimuste korral helista 660 9797 või saada e-kiri telli@geenius.ee.

Korduma kippuvad küsimused

Kui vormistad tellimuse Zlicki või krediitkaardiga, siis see tellimus on automaatselt pikenev ehk püsitellimus. Krediitkaardiga tellijalt võetakse summa igakuiselt krediitkaardilt, Zlickiga tellijatel lisatakse tellimuse summa mobiiltelefoni arvele. Tasumine toimub kord kuus. Mobiilimakse puhul lisandub 0,32€ teenustasu.

Automaatselt pikeneva tellimuse saad igal hetkel katkestada, kuid tellimus kehtib tasutud perioodi lõpuni. Katkestamise korral järgmist makset ei toimu ja lugemisõigus kaob päeval, kui pidanuks toimuma järgmine makse. Tellimuse saad katkestada “Minu konto” lehel.

Aastatellimus on püsitellimusest ligi 17% soodsam: aastatellijana maksad 12 kuu tellimuse eest 10 hinna ehk saad kaks kuud tellimusest tasuta.

Aastatellimus on esimesel aastal soodsam, sest sisaldab ka ühekuulist tutvumissoodustust.

Aastatellijana on sul võimalik igal hetkel tellimus katkestada ja sulle kantakse katkestatud osa eest raha tagasi. Näiteks, kui otsustad tellimuse katkestada 95. päeval, siis saad raha tagasi 270 päeva eest ehk 270/365 algsest tellimuse summast.

Kõigile Geeniuse digitellimustele kehtib esimesel tellimisel tutvumishind. Tutvumishinda saad kasutada ühe korra ja see kehtib püsitellimustel ühe kuu, aastatellimusel esimesel aastal. Püsitellimus jätkub pärast tutvumisperioodi automaatselt tavahinnaga.

Tellimuse saad katkestada “Minu konto” lehel.

Püsitellimuse saad igal hetkel katkestada, kuid tellimus kehtib tasutud perioodi lõpuni. Katkestamise korral järgmist makset ei toimu ja lugemisõigus kaob päeval, kui pidanuks toimuma järgmine makse.

Aastatellijana saad samuti igal hetkel tellimuse katkestada ja sulle kantakse katkestatud osa eest raha tagasi. Näiteks, kui otsustad tellimuse katkestada 95. päeval, siis saad raha tagasi 270 päeva eest ehk 270/365 algsest tellimuse summast.

Kui sul ei ole tehnilistel põhjustel võimalik tellimust kasutada, siis anna sellest teada aadressil tugi@geenius.ee. Kui viga on meiepoolne ja me ei suuda seda ühe tööpäeva jooksul parandada, siis sulle tagastatakse tellimuse viimase perioodi eest tasutud summa täies ulatuses sinu määratud pangakontole.