Facebooki võib juba juunis tulla 24 originaalsaadet

Kuulduste kohaselt võib Facebook peagi välja tulla 24 erineva “telesaatega”, mida saab hakata vaatama otse sotsiaalvõrgustikust, kirjutab The Verge. Ettevõte on saadete kallal juba mõnda aega töötanud ja kasutajad võivad vastvalminud sisule ligipääsu saada juba juuni keskel. Saatetüüpe oleks kaks erinevat: väike hulk pikemaid saateid, nagu Netflixi “Kaardimaja”, ning hulk lühemaid 5-10 minuti pikkuste episoodidega … Jätkub

Leht: Google plaanib Chrome’i sisse reklaamiblokeerija ehitada

The Wall Street Journali andmetel plaanib Google Chrome’i veebilehitsejasse lisada sisseehitatud reklaamiblokeerija, mis hakkaks piirama “halbu reklaame”. Google’i reklaamiblokeerija hakkaks takistama häirivate reklaamide näitamist, mille alla kuuluvad hüpikreklaamid, heliga reklaamid ning ka reklaamid, mis näitavad sekundeid, millal reklaami sulgeda saab. Sammu näol võib olla tegemist Google’i katsega piirata mitmete populaarsete reklaamiblokeerijate kasutust, mis takistavad ka … Jätkub

Väikesed YouTube’i-kanalid ei saa enam reklaamidega raha teenida

YouTube uuendab oma partnerprogrammi tingimusi, mille tulemusel ei saa enam kõik kasutajad reklaamide abil raha teenida. Selleks, et hakata oma videote eest raha saama, peab kanalil kokku ole vähemalt 10 000 vaatamist. Varem said kõik kasutajad YouTube’i partnerprogrammi abil oma videote juurde reklaame lisada, et nende abil oma töö eest raha teenida. See tõi aga kaasa laine … Jätkub

Ulme saab tõeks: nüüd saavad firmad osta reklaami ning jälgida, kas inimesed ikka vaatasid neid

Ulmefilmidest nähtu on osutumas tõeks: HTC hakkab oma virtuaalreaalsuse peakomplekti Vive müüma reklaame, mille puhul saavad reklaamiostjad teada, kas kasutaja ikka vaatas nende reklaami, või pööras pilgu mujale, kirjutab Business Insider. VR Ad Service nime kandva platvormi abil saavad mängu- ja rakendusteloojad oma toodetesse reklaame lubada ning ettevõtted, kes reklaami ostnud on, teavad täpselt, kas kasutaja ka … Jätkub

Windowsi operatsioonisüsteemi on tekkinud reklaamid

Redditi kasutajad on märganud, et Microsoft on Windowsisse hakanud lisama reklaame. Nimelt võib leida reklaami OneDrive’i pilveteenuse kasutamiseks failisirvijas. Reklaam ilmub, kui kasutaja avab failisirvija. Reklaami abil kutsub Microsoft inimesi üles kasutama OneDrive’i pilveteenust ning kuvab selle juures ka pakutavat hinda. Sarnast lahendust märkasid Redditi kasutajad ka juba oktoobris, kuid toona tundus see rohkem kui soovitus, … Jätkub

Nüüd hakkab reklaame nägema ka Facebook Messengeris

Facebook hakkab uudisvoo ruumipuuduse tõttu näitama reklaame ka Messengeri rakenduses, kuid seda hetkel vaid teatud piirkondades. Messengeri jõuavad tavalisest uudisvoost tuttavad karussell-reklaamid, kus kasutaja saab neid näpuga paremale või vasakule kerida, et näha kuni viie erineva pakkuja reklaame. Selle karusselli nägemiseks tuleb veidi alla kerida, seega ei näe neid kohe, kui rakendus avada. Esialgu hakatakse … Jätkub

Euroopas küpseb seadus, mis lubab reklaamide blokeerijad veebilehe vaatamisest ilma jätta

Euroopa Komisjon (EK) valmistab ette seadusandlust, mis piiraks oluliselt seda, kuidas veebilehed võivad inimesi jälgida. Plaani teine külg annaks aga veebilehtedele õigus mitte teenindada neid internetikasutajaid, kes blokeerivad reklaame. EK asepresidendi Andrus Ansipi kabinetiülema Juhan Lepassaare sõnul annab määrus veebilehtedele õiguse infole selle kohta, kas kasutajal on reklaamiblokeerija peal või mitte. Kui nii on, siis võib veebileht informeerida kasutajat, … Jätkub

Mis on see üks suurimaid vigu, mida oma kodulehel reklaame näidates tehakse?

Oma kodulehel võib küll reklaamidega raha teenida, kuid see ei ole kindel sissetulekuallikas, räägib Tanel Raud portaalist Hinnavaatlus. Kui soovid oma veebilehega hakata reklaamide abil raha teenima, siis millest alustada? Alustada tuleks sellest, et defineerida vajadused ja võimalused. Reklaamitulu pole alati garanteeritud sissetulekuallikas ja pigem tuleks bännerreklaami käsitleda lisatulu allikana. Reklaam peab sobima veebilehele, reklaampindasid … Jätkub

Facebook kavatseb hakata näitama reklaame keset videosid

Tulevikus võib hakata reklaame nägema ka Facebooki videote sees. Nimelt katsetab suhtlusvõrgustik uut reklaamiformaati, mis näitab kasutajale reklaami keset tema vaadatavat videot. Plaani kohaselt võib reklaam alata kõige varem 20 sekundit peale video algust. Tasub täpsustada, et siinkohal ei ole tegu olukorraga, kus sugulaste reisivideo keskel hakkab järsku reklaam mängima. Pigem oleks muudatus suunatud inimestele, … Jätkub

Kuidas ja millises kanalis oma alustavale ettevõttele reklaami tegema hakata?

Sel nädalal räägib Veebimajutuse partner, Ruslan Gogin agentuurist Optimeeri sellest, kuidas oma alustavale ettevõttele reklaami teha: millised kanalid millises järjekorras oleks tark ette võtta ning kust saab kõige kiiremini kõige paremad tulemused. Kas reklaami peaks hakkama kohe tegema? Inimesed kipuvad tihti kiirelt raha kulutama tele-, raadio- või ajakirjandusreklaami peale. Need küll tekitavad kliente, kuid need on see-eest … Jätkub

Tüng: populaarseim reklaamiblokeerija hakkab reklaame müüma

Üks populaarseimaid reklaamiblokeerijaid Adblock Plus, mis on seni aidanud kasutajal internetilehekülgedel ebasoovitavad reklaamid kaotada, asub nüüd oma võrgustiku vahendusel reklaame müüma. Adblocki Plusi reklaamivõrgustiku kaudu peaks veebilehtede haldajad saama võimaluse valida välja "sobivad" reklaamid, mis nende lehekülgedele ilmuvad. Kui mõni inimene, kes kasutab internetibrauseris Adblock Plusi, nüüd nende leheküljele jõuab, näeb ta neid "sobivaid" reklaame, … Jätkub

Snapchat hakkab sulle varsti reklaami näitama selle põhjal, mida sa pildistad

Snapchat on esitanud patenditaotluse tehnoloogiale, mis kasutab objektituvastust, et pakkuda kasutajatele selleteemalist reklaami. Ehk siis, kui pildistad tihti näiteks toitu, siis hakkad nägema toidureklaami. Sarnast tehnoloogiat kasutab näiteks Google juba praegu, kus kindlate võtmesõnade järgi inimeste otsingutes kuvatakse neile ka vastavat reklaami. Näiteks kui otsida tihti „arvutid“ või „kõrvaklapid“, näed ka vastavaid reklaame. Snapchati lahendus … Jätkub

Tarbijakaitseamet hoiatab: ärge liituge kogemata tasuliste “sisuteenustega”

Tarbijakaitseamet hoiatab inimesi sisuteenuste eest, millega inimesed on endale teadmata liitunud ning saanud seetõttu suuremaid mobiiliarveid. Perioodilised sisuteenused on nädala- või kuutasuga teenused, millega liitunud saavad perioodiliselt uut meelelahutuslikku mobiilisisu, näiteks kord nädalas helinaid, taustapilte, horoskoope jne. Selliseid teenuseid võidakse reklaamida kui võimalust osaleda loosimises ja võita uus telefon, mängida mobiilimänge, saada personaalne horoskoop või … Jätkub

Facebook maksab meediafirmadele kümneid miljoneid, et nad Live’i kasutaksid

Suhtlusvõrgustik Facebook on sõlminud erinevate meediaettevõtete ning kuulsustega 44 miljoni euro väärtuses lepinguid, et nad Facebooki Live funktsiooni kasutaksid. Kokku on Facebook sõlminud ligi 140 lepingut firmadega nagu CNN, New York Times, Vox Media, Mashable ja Huffington Post. Kuulsuste seast on suhtlusvõrgustik käed löönud näiteks koomikuga Kevin Hart ning tuntud kokasaate juhi Gordon Ramsayga. Lepingud sõlmis Facebook … Jätkub

Uue arvutimängu reklaamiks on nüüd sinuga Facebookis jutustav bot

Aprillis tutvustas Mark Zuckerberg Facebooki tulevaid bote ehk suhtlusroboteid, mida inimesed saavad peagi hakata kasutama, et reise broneerida ja süüa tellida. Lisaks sellele loob see ettevõtetele võimaluse inimestele oma tooteid reklaamida. Täpselt seda on teinud Activision ja loonud oma tulevase tulistamismängu Call of Duty: Infinite Warfare reklaamimiseks Facebooki suhtlusroboti nimega Lieutenant Reyes. Geenius proovis lahendust ka ise … Jätkub

Adblock tahab kaotada kõik reklaamid ja maksta sisu pakkujatele otse

Palju räägitakse meediatööstuse muredest ja lahendustest, kuidas veebiväljaanded saaksid oma sisuga paremini tulu teenida. Hiljuti pakuti välja näiteks kommenteerimise eest maksmist. Nüüd lisab Adblock Plus enda rakendusele lahenduse, mis annab inimestele võimaluse veebilehte külastades selle eest maksta. Seekord on tegu aga laiema plaaniga. Adblock tahab luua süsteemi, mis kaotaks lehtedelt kõik reklaamid ning laseks hoopis … Jätkub

25% telefonikasutajatest on oma seadmesse paigaldanud reklaamide blokeerija

Mobiiliturundusfirma Tune poolt läbi viidud uuringust selgub, et 24,6% küsitletud nutitelefonide kasutajatest on oma seadmesse paigaldanud reeklamiblokeerimise rakenduse või reklaame blokeeriva veebilehitseja. Reklaamiblokeerijad on muutumas aina populaarsemaks. 2,4% 4000st vastajast märkis, et on blokeerija oma seadmesse paigaldanud viimaste kuude jooksul. 7,8% vastanutest on blokeerijat kasutanud vähemalt mullu novembrist või juba varem. Tune’i hinnangul võib reklaamiblokeerijate kasutusprotsent … Jätkub

Samsungi telefonides saab nüüd ka reklaame blokeerida nagu iPhone’is

Ka Samsung on otsustanud võimaldada oma kasutajatel nutitelefoni brauseris reklaame blokeerida nagu Apple seda juba teeb. Samsung annab sel nädalal välja uuenduse oma telefonidesse sisse ehitatud veebilehitsejale nimega Internet, mis lubab lisada laiendusi, sealhulgas reklaame blokeerivaid laiendusi. Apple lisas võimaluse oma Safari brauseris reklaame blokeerida mullu septembris iOS 9 uuendusega. Uuendus võeti vastu rõõmuhõigetega, kuid nüüdseks … Jätkub