Microsoft on valmis saanud kaks väga olulist uut asja: Teams ja Planner

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.

Tehnikaettevõtte Datafox  IT Teenuste valdkonna juht Kristjan Ok kirjutas Datafoxi blogis, kuidas Microsofti uued tooted Teams ja Planner aitavad luua tõeliselt efektiivse virtuaalse kontori.

Hiljuti pidasin veebiseminari teemal “Kuidas parandada oluliselt koosolekute tõhusust Office 365 tööriistu kasutades?”. Kui Microsoft tegi mulle ettepaneku teha järjekordne Office365 teemaline esitlus, siis esmapilgul olin skeptiline, sest kogu see Office365 teema tundub olevat niivõrd ära leierdatud ja igav. Seda just seetõttu, et meie jaoks on kliendi IT töökohtade viimine Office365 teenusele peaaegu igapäevane tegevus. Seda muidugi eelkõige Exchange Online teenuse vaates, mis peamiselt võimaldab IT kasutajal omada äriklassi postkasti ja jagatud kalendreid sõltumata seadmest ja asukohast. Igav ju ?

Teema hakkas tunduma oluliselt huvitavam, kui selgus, et seminar peab katma teemasid ja lahendusi, mis võimaldavad efektiivsemalt ja turvalisemalt korraldada ettevõtte infovahetust ja seda olenemata asukohast ning seadmest. Lisaks peaks praktiliselt demoma Office 365 lahendusi, mis aitavad oluliselt parandada koosolekute ja ärikohtumiste tõhusust.

Mida uut Teams ja Planner toovad?

Kui seni oli minu kogemus piirdunud peamiselt Exchange Online’i, Sharepointi, OneDrive4Businessi ja Skype4Business’iga, siis demo ette valmistades selgus, et pilveteenus on muuhulgas saanud omale hiljuti juurde kaks väga olulist komponenti – Teams ja Planner, mis annavad olulise panuse organisatsiooni meeskonnatöö ja infovahetuse paremaks korraldamiseks.

Need kaks uut komponenti viivad Office365 pilveteenuse täiesti uuele tasemele, kusjuures ilma täiendavate lisakuludeta.

Mõned olulisemad punktid, mis teevad Teams + Planner koosluse tõepoolest väärtust loovaks:

  • Teamsist on võimalik luua ka päriselt tõeliselt asjalik virtuaalne kontor, kus töötajad saavad omavahel operatiivselt infot vahetada nii kiirsõnumite kui audio-konverentside kaudu. Ja seda kõike erinevate meeskondade kaupa;
  • Teamsi vestlusringidesse on võimalik integreerida nii Sharepoint, Planner kui OneNote teenused. Nii on lihtsasti võimalik hallata nii vestlusringi tööülesandeid/projekte, dokumente kui jagatud märkmeid.
  • Teams viib Sharepointi kasutamise täiesti uuele tasemele – nimelt salvestuvad Teamsi kaudu vahetatud dokumendid Sharepointi ning märkmed jagatud OneNote’i. Selliselt areneb Sharepointi keskkond iseenesest meeskonnatöö harjumustele vastavaks. Võimalik, et tekkiv funktsionaalsus võimaldab isegi mõned kulukad Sharepointi arendused ära jätta.
  • Datafoxi, kui Zendeski kliendihaldusplatvormi tehnoloogiapartneri jaoks, on oluline, et Teamsi vestlusringi on võimalik integreerida Zendeski kaudu tehtud kliendi pöördumised. Näiteks Datafoxi IT Helpdeski pöördumised jooksevad automaatselt eraldi Teamsi vestlusesse, mis parandab infovahetust nii majasiseselt kui kliendiga.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.