E-kaubanduse aastakonverents ootab kuulama: robotkullerid, 3D-printimine, eestlaste ostukäitumine ja palju muud huvitavat

E-kaubanduse hoogne kasv nõuab järjepidevaid investeeringuid ja oskuslikku muudatuste juhtimist ettevõttes. 27. aprillil toimub neljas “E-kaubanduse aastakonverents 2017”, mille eesmärk on anda osalejatele hoovad e-äri (piiriüleseks) kasvatamiseks innovatsiooni ja tehnoloogia abil.

Konverentsil astuvad üles valdkonna tipud – asekantsler Siim Sikkut Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumist annab ülevaate Eesti riigi seisukohtadest e-kaubanduse arendamisel ning Euroopa e-kaubandusliitude katusorganisatsioon EMOTA peasekretär Maurits Bruggink räägib väljakutsetest rahvusvahelises e-kaubanduses.

Äri teevad inimesed, aga kuidas teada, internetis, kes sinuga kaupa teeb? Eesti on olnud üldiselt kättesaadava heal tasemel isiku autentimisega teenuste pakkumisel pioneer maailmas alates pangalingi standardimisest lõpetades sel aastal turule tulnud Smart-ID’ga. Kuna aga äri internetis on rahvusvaheline, räägib Sertifitseerimiskeskuse juht Kalev Pihl e-identimise õigus- ja teenusruumi rahvusvahelistest trendidest.

E-kaubanduse tulevikutrendidest rääkides on 3D-printimine on üha aktuaalsem märksõna. Konverentsil räägib lennuka start-upi 3DPirados tehnikajuht Anton Vedeshin personaaltootmisest kui kaasaaegsest lähenemisest automatiseerimisele e-kaubandusele. Kohapeal näeme ka 3D-printeri tööprotsessi.

Logistikamaailma uudistest räägib Starship Technologies tehnoloogiajuht Lauri Väin. Kuuleme, kuidas eestlaste tähelaev muudab globaalset e-kaubandust ja saame konverentsil vurava pakirobotiga lähemalt tuttavaks.

Kogemusloona kuuleme soomlaste Netflea.com laienemisest rahvusvahelistele turgudele ja saame võrdluse Netflea.com vs SaaS e-kaubanduse mõõdikutest. Oula Järvinen on varasemalt juhtinud Soome E-kaubanduse Liitu, kuid nüüd on Netflea.com globaliseerimise eest vastutav. Neil on ambitsioonikas plaan jõuda kasutatud kaupade e-poega 200 miljoni kliendini.

Heidi Reinson Kantar Emorist räägib konverentsil Eesti e-ostleja hoiakutest ja käitumisest. Heidi tegi 2010. aastal erialase muutuse ja läks UCL’i kognitiivset teadust õppima. Tallinnasse naastes alustas ta neuroturundusuuringute tutvustamisega Eestis ja lähiriikides. Ka täna ühendab ta Emoris oma kaht eriala – turundus ja käitumisteadused. Heidi on ka Tarbijakäitumise õppejõud SSE Riias ning hobi korras pidanud e-poodi.

Kirsiks tordil on peaesineja Chris Holloman, kes tuleb e-kaubanduse kuningriigist (UK) ja räägib omnikanalite lõpu algusest, klienditeenindusest 2.0 ning piiriülese edu saavutamisest turunduse abil. Christer on nimetatud Londoni 1000 mõjukaima inimese sekka ja tema sulest pärinevad Amazoni bestsellerid “Social Media MBA in Practice” ja “How to Sell Online”.

Christeri erialaks on tehnoloogia ja sotsiaalmeedia ning konverentsil jagab ta praktilisi näpunäiteid, kuidas oma äri nende kahe abil kasvatada.

Vinge lõpuakrodi teeb Euroopa Innovatsiooniakadeemia asutaja Alar Kolk, kes räägib ettevõtte 10 x kasvust läbi innovatsiooni – konverenstil osaleja saab kaasa head tööriistad globaalselt mõtlemiseks ja tegutsemiseks.

Konverentsil on sünkroontõlge eesti-inglise ja inglise-eesti keelde ning osalustasu sisaldab videoettekandeid esitlustest (väljaarvatud Christer Holloman ja Alar Kolk).

Konverentsile järgneb pidulik õhtusöök Mustpeade Majas (kell 19:00-23:00, lisatasu eest), kus pidulised saavad päeval kuuldust-nähtust muljetada ning osaleda “E-tegu 2016” võitja valimisel

Oled oodatud: 27. aprillil kell 09:00-17:00
Toimumispaik: Apollo Kino Mustamäe
Õhtusöök: Mustpeade Majas kell 19:00-23:00
Korraldaja: Eesti E-kaubanduse Liit
Registreeri konverentsile: https://aastakonverents.ee