Taxify ja Uberi autojuhid korraldasid Nigeerias meeleavalduse: ei hinnalangusele

Nigeeria suurimas linnas Lagoses on tänavatele tulnud Taxify ning Uberi autojuhid, et avaldada meelt hiljutiste hinnalanguste ja muutunud kasutustingimuste vastu. Juhid on tänavatel, kuna on vastu hiljuti läbi viidud muudatusele, mis langetas sõitude hinda 40% võrra. Samuti on autojuhid vastu sellele, et Uber võtab tellimuste pealt 25% suurust teenustasu. Lisaks ei olda rahul kindlustustingimustega ning sellele, … Jätkub

Taxigo tegi kannapöörde ja hakkas uueks Taxify’ks: rakendusse tulevad ka privaatjuhid

Eestlaste Taxigo rakendus, mis on siiani olnud tuntud just selle poolest, et pakub klientidele klassikalisi taksosid ning võitleb privaatjuhtide vastu, tegi kannapöörde ning otsustas hakata lubama sarnaselt Taxify’le ka teenusesse privaatjuhte. Taxigo juhi Eduard Dubrovski sõnul on sammu taga peagi riigikogus teisele lugemisele minev Ühistranspordiseaduse muutmise eelnõu, millega luuakse kindel kord sellele, mida privaatjuhid teha … Jätkub

Mis on alternatiivsed rakendused riikides, kus Uber on keelatud?

Reisides on kõige olulisem see, et sihtkohta üldse kohale jõuad. Seejärel on aga oluline ka mingil viisil sihtkohas ringi liikuda. Kuna suurtes linnades on ka vahemaad pikad, siis on mugavaim variant ilmselt takso kasuks otsustada. Universaalne lahendus kipub sellisel juhul olema Uber, kelle transpordirakendus on saadaval juba paljudes riikides. Samas on viimasel ajal hakanud Uberit … Jätkub

Taksojuhtide liit: Taxify üritab turgu üle võtta

Taxify andis täna teada suurest hinnalangusest, kuid Eesti Taksojuhtide Liidu juhatuse liikme Lembit Poolaku hinnangul on taksohinnad juba praegu ebanormaalselt madalad ja tegu on katsega turgu üle võtta, kirjutab ERR. Poolak leiab, et Taxify üritab turgu suuresti dumpinguhindu ehk turuseisust madalamaid hindu kasutades üle võtta. “Iga inimene, kes võtab natukene kokku oma isikliku auto kulud … Jätkub

Hinnavõrdlus: kumb on odavam, Taxify või Uber?

Taxify andis täna teada, et langetab Tallinnas privaatjuhtide sõiduhindasid, seega on sobiv vaadata, milline on hinnaerinevus nüüd Uberi ja Taxify vahel. Taxify lubab, et sõit lennujaama eest Viru keskusesse läheb uute hindadega maksma 2,9 – 3,5 eurot ehk keskmiselt 3,2 eurot. Uberi hinnaarvutaja pakub sama teekonna läbimise ennustatavaks maksumuseks 3 – 4 eurot ehk keskmiselt … Jätkub

Taxify langetas Tallinnas hindu ja värskendas äppi

Tallinna uued privaatjuhtide baastariifid on start €0.99, €0.35/km + ajatariif €0.1/minut. Lisaks muutus rakenduse disain ja tekkis võimalus näha sõidu eeldatavat hinda. Taxify arendusjuhi Martin Villigi sõnul langeb uute soodsate tariifidega keskmine sõidu hind Tallinnas 4 eurole, mis on soodsam kui 1 tund parkimist südalinnas. Näidisteekonnad uute hindadega: · Telliskivi – > Vabaduse väljak = … Jätkub

Laigusta, Netinips, SõõriK – millised tuntud ettevõtted peituvad nende eestikeelsete nimede taga?

Kas oled kunagi mõelnud, milline oleks Netflixi või Snapchati nimi ja logo, kui see oleks alguse saanud Eestist? Ei ole? Aga mitmed Eesti disainerid on. Disainerite foorumis Pixel.ee on mitu humoorikat rahvusvahelise brändi eestindust. Eriti võib panna kripeldama see, kui visuaal on jube tuttav, aga parodeeritava logo pärisnimi inglise keeles ei meenu. Näiteks on välja pakutatud, et … Jätkub

Eksperdid peavad tõenäoliseks, et Uber ostab Taxify

Eestis toimivate kokkuleppevedude või rahvapäraselt taksoäppide kaks suurimat tegijat on eestlaste Taxify ning ameeriklaste Uber, mis peale Eesti konkureerivad õlg-õla kõrval veel mitmel turul. Kuulujutud, et Uber tahab Taxify osta, on ringelnud tükk aega ja Geeniusele laekunud vihjete järgi võiks tehing olla tõenäoline pärast seda, mil riigikogu kiidab heaks ühistranspordiseaduse muutmise eelnõu ehk nn Uberi eelnõu. Toimetus ei leidnud sellise … Jätkub

Taxify ületas olulise teetähise ning laiendas tegevust

Eestimaine transpordiplatvorm Taxify teatas täna, et avas teenuse Aserbaidžaani pealinnas Bakuus ja Maltal. Lisaks on Taxify Androidi rakendust alla laetud üle miljon korra. “Tegemist on märgilise tähisega, milleni on jõudnud vaid üksikud Eestis loodud mobiilirakendused,” kommenteeris Taxify asutaja ja tegevjuht Markus Villig. Ettevõtte sõnul on neil igakuine kasv 20-30%, olles sellega üks kiiremini kasvavaid Euroopa … Jätkub

Martin Villig jõuab välismaal õigesse kohta sõidurakenduste ning Google Mapsi abil

Taxify kaasasutaja Martin Villigi reisivaramusse kuulub kindlasti nutitelefon ja kohe kindlasti ka Google Maps, kuid sealt pole puudu ka sõidujagamisrakendused. “Kuna mulle tihti meeldib autoga ringi reisida kusagil väikestes kohtades, siis Google Maps on seal kõige olulisem, et mitte ära eksida. Sageli on hotelliomanikud üllatunud, et ma sõidan autoga otse hoovi, enamus külastajaid helistavad ja … Jätkub

Taxify peab plaani Londonisse laieneda

Eestis populaarne kokkuleppeveo rakendus Taxify plaanib laieneda ka Londonisse, kuid millal ja kas kindlalt, ei ole veel teada. Oma veebilehele postitatud kuulutuses annab ettevõte teada, et soovib palgata toimingute spetsialisti, kelle ülesandeks on Taxify Londonis tööle panna, mõeldes välja selle, kui palju autosid tänavatele vaja on, ja leides selleks vajaliku arvu autojuhte. Taxify kaasasutaja Martin Villigi sõnul … Jätkub

Taxify: võtame Taanis Uberi turuosa endale

Nädala alguses teatas Uber, et lahkub Taanist seal muutunud taksoseaduse tõttu. Taxify kaasasutaja Martin Villigi sõnul ei ole nemad veel alla andnud ja otsivad endiselt võimalusi Taani turule sisenemiseks. “Kui aasta lõpus tuli Taani uus valitsus, siis olid nemad alguses sõidujagajate suhtes väga positiivselt meelestatud. Kuid viimastel kuudel on tulnud neil teha poliitilisi kompromisse konservatiivsemate … Jätkub

Trall Uberi seaduse ümber: Uberile meeldib, Taxify peab tagurlikuks, taksojuhtide liitu laua taha ei kutsutud

Riigkogu majanduskomisjoni hinnangul on kokkuleppevedu reguleeriva seaduse eelnõu nii kaugel, mis rahuldab kõiki osapooli. Seevastu Taxify leiab, et eelnõu on taksojuhtide poole kaldus. Ühistranspordi seaduse muutmise eelnõu sätestaks, et taksoteenustele ja kokkuleppeteenusele ette nähtud miinimumtingimused võrdsustatakse ehk kõigil peaks olema tegevusluba, sõidukikaart ja teenindajakaart, kirjutas ERR. Lisaks tohiksid kokkuleppeveoteenust osutada vaid need inimesed, kes on sõiduki … Jätkub

Riigikogu majanduskomisjoni liikmed, kes kokkuleppevedusid reguleerivad, neid ise ei kasuta

Riigikogus on juba pikemat aega töös eelnõu, mis peaks Eestis paika panema taksodest moodsamate transporditeenuste korraldamise – nii sõidujagamise kui ka kokkuleppeveod. Eelnõud ja selle parandusettepanekuid menetleva majanduskomisjoni esimees Aivar Kokk tõdes, et kõige positiivsemalt arutelud hetkel ei kulge. “Tegeletakse. Ma loodan, et märtsikuu lõpuks suudetakse ka kuhugile jõuda.“ Lisaks parandusettepanekutele arutatakse jagamismajandust üldisemalt, kuidas selle paljusid … Jätkub

Taxify autosid saab nüüd häälkäsklustega tellida

Taxify autot on nüüdsest võimalik tellida ka Siri häälkäskluste abil, seda eile saabunud rakenduse uuenduse abil. Selleks, et endale Siri abil auto tellida, tuleb virtuaalsele assistendile öelda näiteks “Get Taxify here”, kuid samuti saab auto tellida käskluste abil nagu “Call me a Taxify” või “Get me a Taxify”. Kuna Siri eesti keelt ei oska, siis on … Jätkub

Lisaks Uberile jagavad nüüd Eesti maksuametiga infot ka Taxify, Autolevi ja paljud teised firmad

Kui seni oli otse teenusest tulu deklareerimise võimalus Eestis vaid Uberi-juhtidel, siis tänavu saavad sellise võimaluse ka Taxify, Autolevi ja Estateguru vahendusel tulu teeninud inimesed, kirjutab Postimees. “Pakutava mugavusteenuse kasutamine on vabatahtlik, jätkuvalt on inimesel võimalik oma tulud esitada e-maksuameti/e-tolli kaudu alates 15. veebruarist,” ütles maksu- ja tolliameti teenindusosakonna juhtivspetsialisti Hannes Udde Kõigile neile, kes on Booking.com portaali … Jätkub

ERR: Riigikogu võib ohtralt parandusettepanekuid saanud Uberi eelnõuga puhtalt lehelt alustada

Riigikogu majanduskomisjon hakkab peatselt edasi tegelema ühistranspordiseaduse muutmise ehk niinimetatud Uberi eelnõuga, mis on saanud nii palju muudatusettepanekuid, et komisjoni esimees Aivar Kokk peab tõenäoliseks eelnõuga puhtalt lehelt alustamist, kirjutab ERR. Eelnõu, millelt taksofirmad ootavad ebavõrdse konkurentsiolukorra lahendamist ning sõidujagamisettevõtted võimalikult väheste piirangute seadmist, algatati mullu veebruaris ning läbis esimese lugemise riigikogus eelmisel kevadel. Novembriks … Jätkub

EAS jättis Taxify ja Uberi oma hankest kõrvale, Taxify hinnangul maksavad nad teenuse eest lõpuks kõvasti üle

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) jättis oma hiljuti välja kuulutatud taksohankest kõrvale Taxify ning Uberi, mis Taxify hinnangul tähendab, et EAS maksab lõpuks teenuse eest kolmandiku võrra rohkem kui peaks. EASi takso- ning transfeeriteenuse hanke tingimuste järgi ei tohi seal osaleda ei Taxify ega Uber, vaid ainult tavalised taksofirmad. Hankedokumentides on püstitatud nõuded, millele peavad ettevõtted vastama, … Jätkub

Taxify langetab alates homsest Tallinnas hindu

Sõidujagamisteenus Taxify langetab alates homsest Tallinnas erajuhtide teenuse hinda madaltundidel kümne protsendi võrra, et motiveerida rohkem kliente sellel perioodil Taxifyd kasutama. Täpsemalt on uue hinnakirja järgi stardihind 1,70 eurot, kilomeetrihind 0,36 eurot ja 10 senti minutihind. Praegu on teenuses hindadeks 1,90 eurot stardi ning 40 senti kilomeetri eest ehk tegu on 10 protsendise langusega. Minutihind on sama. … Jätkub

Eesti jagamismajanduse lend: ettevõtted on kasvanud kuni 80% aastas, võrreldes ülejäänute kuni 5% kasvuga

Eestis on viimase kolme aasta jooksul jagamismajanduse käive kasvanud 7,5 korda. Seejuures ulatus näiteks seitsme teenusepakkujaga transpordisektoris käive 2015. aastal pea 323 000 euroni, majutuse- ja reisikorralduse valdkonnas oli samal aastal platvormide käive aga lausa 2,5 miljonit eurot ning teenusepakkujaid oli turul mitmeid, nende hulgas ka Booking.com ning AirBNB. Eesti jagamismajanduse arengut tutvustab majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi tellitud ning Technopolis Group Eesti … Jätkub