Millest kirjutada sisuturundust, kui midagi õieti öelda polegi?

Oleme Geeniuses tihti kuulnud kliente ütlemas, et neil ei toimu eriti midagi, seega pole ka sisuturunduse abil millestki rääkida. See on väide, mis ei vasta tõele ühegi ettevõtte puhul.

Oma majas pikalt töötades on väga lihtne sattuda rütmi, kus kõik tundubki normaalne ja justkui tegeletaks asjadega, millest kõik teavad ja mille kohta pole eriti midagi öelda. See ongi koht, kus väliste osapoolte kaasamine appi saab tulla.

Väline osapool, olgu selleks turundusjuhi elukaaslane, klient või turundusalane koostööpartner, suudab ettevõtte tegevusele otsa vaadata nurga alt, millele majas mõelda ei pruugita. Kõige lihtsamal juhul väljendub see miks- ja kas-küsimuste kaudu.

Miks te seda asja niimoodi teete?

Kas ma saaks seda ka ise teha, kui tahaks?

Miks seal on taamal nõnda?

Need on väga lihtsustatud näited, kuid annavad potentsiaalse teemakorje kohta veidi aimu ikkagi.

Aga no tõesti, kui palju saab ühest asjast kirjutada?

Palju. Sisuturundus on kõige efektiivsem, kui seda teha järjepidevalt ja süstematiseeritult. Iga teema saab pulkadeks lahti võtta, minna veelgi enam detailidesse, sest nagu öeldud, oma majas võib teema tunduda loogiline, kuid keskmise inimese jaoks on tegu asjaga, millest nad midagi ei tea.

Loe siit, miks on oluline oma maja eksperte avalikkusele tutvustada.

Oleme ka Geeniuses palju tegelenud valdkondadega, millest justkui liiga palju rääkida pole, kuid reaalsuses on teemasid jagunud sadadeks artikliteks.

Heaks näiteks on siinkohal nii Grow Finance, Selver kui ka LHV.

Võib ju tunduda, et ühel hetkel saavad kaubanduse ja panganduse teemad otsa, kuid alati on võimalik minna sügavamale ning luua lugejale rohkem lisaväärtust, liikudes seejuures ka enda valdkonnast veidi eemale. Sirvi neid sisuturundusblogisid ja leiad kindlasti häid ideid.

Mida teha, kui ideed ei tulegi?

Ja kui peakski kätte jõudma hetk, kui kõik on justkui öeldud, enam ei suuda välja mõelda, mis nurga alt enda ettevõtte tegevust veel avada, mida teha siis? Juhe seinast välja tõmmata?

Mitte ilmtingimata.

Tänapäevane infovoog on tihe. Kas sina mäletad, mida üleeile veebis nägid-lugesid? Aga eelmisel kuul? Eelmisel aastal? Ilmselt mitte.

Sestap tasubki aeg-ajalt külastada vanu teemasid uuesti. Suure tõenäosusega on teema nüüdseks lugejaskonnal meelest läinud ning kes teab, äkki on ettevõte ise vahepeal targemaks saanud ja oskab nüüd valdkonda veelgi paremini selgitada?

Kui täielik mõtteblokk ees, siis keri 1-2 aastat tagasi ja vaata, millest toona kirjutasite. Äkki saaks nüüd seda teemat kuidagi muudmoodi käsitleda, äkki on ettevõttes tööl uus inimene, kes oskab sellest teistmoodi rääkida? Tuleb vaid veidi mõelda ja võid kindel olla, et uus artikkel valmib muretult.

Märksõnad: , ,

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.