Uuring: Facebooki kasutajatele meeldib endiselt laikida, reaktsioone kasutatakse vähe

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.

Saksamaal asuv sotsiaalmeedia uuringute firma Quintly uuris 130000 Facebooki kasutaja käitumist ning leidis, et inimesed kasutavad keskkonnas ikka kõige rohkem märki "pöidlad püsti"ehklaikimist, uued märgid hõlmavad kõigest vaid 2,4% reaktsioonidest.

Kaks kuud tagasi Facebooki 1,6 miljardi kasutajani jõudnud reaktsioonid nagu armastus, naervõi viha ei ole inimeste seas eriti omaksvõttu leidnud, vahendab Forbes. 76,4% kasutajatest reageerib postitustele "meeldib"-nupu vajutamisega, 14% postituse jagamisega ning 7,2% postituse kommenteerimisega. Uutele reaktsioonidele jääb seega ainult 2,4%, millest kohe hammustab 51% ära armastust väljendav reaktsioon.

Samas näitab uuring, et videod, mida Facebooki sõnul vaadatakse enam kui 100000000 tundi päevas, saavad 40% rohkem reaktsioone kui ülejäänud postitused. Selle põhjuseks arvab firma, et video tekitab inimestes lihtsalt rohkem vahetuid emotsioone ning seega ka reageeritakse postitustele aktiivsemalt.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.