Saksamaal asuv sotsiaalmeedia uuringute firma Quintly uuris 130000 Facebooki kasutaja käitumist ning leidis, et inimesed kasutavad keskkonnas ikka kõige rohkem märki "pöidlad püsti"ehklaikimist, uued märgid hõlmavad kõigest vaid 2,4% reaktsioonidest.
Kaks kuud tagasi Facebooki 1,6 miljardi kasutajani jõudnud reaktsioonid nagu armastus, naervõi viha ei ole inimeste seas eriti omaksvõttu leidnud, vahendab Forbes. 76,4% kasutajatest reageerib postitustele "meeldib"-nupu vajutamisega, 14% postituse jagamisega ning 7,2% postituse kommenteerimisega. Uutele reaktsioonidele jääb seega ainult 2,4%, millest kohe hammustab 51% ära armastust väljendav reaktsioon.
Samas näitab uuring, et videod, mida Facebooki sõnul vaadatakse enam kui 100000000 tundi päevas, saavad 40% rohkem reaktsioone kui ülejäänud postitused. Selle põhjuseks arvab firma, et video tekitab inimestes lihtsalt rohkem vahetuid emotsioone ning seega ka reageeritakse postitustele aktiivsemalt.