Uuring: Facebooki kasutajatele meeldib endiselt laikida, reaktsioone kasutatakse vähe

Kasutaja Jakob Rosin pilt
Jakob Rosin
8 kuud 1 nädal tagasi

Saksamaal asuv sotsiaalmeedia uuringute firma Quintly uuris 130 000 Facebooki kasutaja käitumist ning leidis, et inimesed kasutavad keskkonnas ikka kõige rohkem märki "pöidlad püsti" ehk laikimist, uued märgid hõlmavad kõigest vaid 2,4% reaktsioonidest.

Kaks kuud tagasi Facebooki 1,6 miljardi kasutajani jõudnud reaktsioonid nagu armastus, naer või viha ei ole inimeste seas eriti omaksvõttu leidnud, vahendab Forbes. 76,4% kasutajatest reageerib postitustele "meeldib"-nupu vajutamisega, 14% postituse jagamisega ning 7,2% postituse kommenteerimisega. Uutele reaktsioonidele jääb seega ainult 2,4%, millest kohe hammustab 51% ära armastust väljendav reaktsioon.

Samas näitab uuring, et videod, mida Facebooki sõnul vaadatakse enam kui 100 000 000 tundi päevas, saavad 40% rohkem reaktsioone kui ülejäänud postitused. Selle põhjuseks arvab firma, et video tekitab inimestes lihtsalt rohkem vahetuid emotsioone ning seega ka reageeritakse postitustele aktiivsemalt.

Testid: Jah, osta!

Jah!Jah!

Testid: Ei, ära osta!

Ei!Ei!