Aprillis tutvustas Mark Zuckerberg Facebooki tulevaid bote ehk suhtlusroboteid, mida inimesed saavad peagi hakata kasutama, et reise broneerida ja süüa tellida. Lisaks sellele loob see ettevõtetele võimaluse inimestele oma tooteid reklaamida.
Täpselt seda on teinud Activision ja loonudoma tulevase tulistamismänguCall of Duty: Infinite Warfare reklaamimiseks Facebooki suhtlusroboti nimega Lieutenant Reyes.
Geenius proovis lahendust ka ise järele,robot räägib inglise keeles ning paneb inimese sõduri rolli. Küsimustele vastab see stiilis nagu oleks tegu salajase militaarinformatsiooni edastamisega. Kõigil huvilistel on võimalus robotiga ka ise vestlusse astuda.
Kuna mängu kohta on praegu veel üsna vähe informatsiooni, on enamus roboti vastused stiilis „Ma ei saa seda informatsiooni avaldada“.
Avafoto: Kuvatõmmis