Uber kinnitas, et nende isesõitvad autod ei tea veel täpselt, kuidas rattaradade puhul ohutult sõitu ning võivad üle nende ohtlike pöördeid teha, vahendab The Verge.
San Francisco rattakoalitsiooni direktor Brian Weidenmeier selgitas, et ta on juba kaks korda näinud, kuidas Uberi isesõitev auto sooritab ohtliku pöörde üle rattaraja. California osariigi seaduste kohaselt peaks sõiduk pöörde sooritamiseks aegsasti rattarajale reastuma, kuid Uberi isesõitvad autod on viimasel hetkel nendest üle keeranud.
Uber lubas vea parandada ning seniks, kuni see korda saab, peavad autodes olevad juhid sellistel juhtudel sõiduki üle manuaalse kontrolli võtma ning pöörde ise sooritama.
Rattakoalitsiooni sõnul ei ole aktsepteeritav, et sellist viga enne autode teele toomist ei parandatud.