Tarbijakaitseamet hoiatab: ärge liituge kogemata tasuliste “sisuteenustega”

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.
1mm30mar11o23.jpg

Tarbijakaitseamet hoiatab inimesi sisuteenuste eest, millega inimesed on endale teadmata liitunud ning saanud seetõttu suuremaid mobiiliarveid.

Perioodilised sisuteenused on nädala- või kuutasuga teenused, millega liitunud saavad perioodiliselt uut meelelahutuslikku mobiilisisu, näiteks kord nädalas helinaid, taustapilte, horoskoope jne. Selliseid teenuseid võidakse reklaamida kui võimalust osaleda loosimises ja võita uus telefon, mängida mobiilimänge, saada personaalne horoskoop või IQ testi tulemus. On esinenud juhtumeid, kus teenusega liituma kutsutakse pärast teise ettevõtte kohta koostatud rahuloluküsitluse täitmist.

Tihtipeale võib selliseid pakkumisi leida näiteks IQ testide või ennustuste reklaamina internetiportaalides. Reegel on üldiselt see, et kui loosimises osalemiseks tuleb sisestada enda mobiilinumber, on tõenäoliselt tegu tasulise teenusega.

Tarbijakaitseamet hoiatab, et enne oma andmete sisestamist mõnele kodulehele tuleb kindlasti tutvuda teenuse sisu ja tingimustega, et vältida hilisemaid probleeme. Kahtluse korral soovitab amet telefoninumbri veebilehele sisestamisest hoiduda.

Avafoto: Mihkel Maripuu/PM/Scanpix

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.