Spotify ostis kaks sõnumifirmat ning muutub ilmselt sellega sotsiaalsemaks

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.
746321665_d5f227288a_o.jpg

Spotifysaab ühe asjaga väga hästi hakkama: muusika mängimisega. Suuresti sellega rakenduse võlud ka piirduvad. Erinevalt enamikest populaarsetest rakendustest puudub Spotifys selgelt välja kujunenud sotsiaalse suhtluse pool, kuid see võib peagi muutuda.

Spotify ostis hiljuti kaks populaarset suhtlusrakendusi haldavat firmat, mille abil võib peagi olla võimalik rakenduses teha ka muud peale muusika kuulamise.

Ostetud firmadeks olid Cord Project ning Soundwave. Cord Projecton tuntud oma rakenduse Cord poolest, mille abil on kasutajatel võimalik sõpradele ning perekonnale lühikesi häälsõnumeid saata. Rakendus töötab sarnaselt WhatsAppile ning Facebook Messengerile, kus on võimalik sõpradele häälsõnumeid saata.

Soundwave on rakendus, mille eesmärgiks on kuulatud muusika jagamine ning uute palade leidmine. Rakendus ühendab end telefoni muusikapleieri, Spotify, YouTube’i või Deezeriganing kuvab su kuulatud palasid. Rakendusse on sisse ehitatud ka sõnumite saatmise võimalus, mille abil saad teistega lugude üle arutada.

Spotify ei ole oma täpseid kavatsusi avaldanud, kuid on öelnud, et need kaks rakendust aitavad neil luua uuenduslike ning kaasahaaravaid muusika kuulamise kogemusi.

Avafoto: Flickr/Sorosh Tavakoli

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.