Snapchat on esitanud patenditaotluse tehnoloogiale, mis kasutab objektituvastust, et pakkuda kasutajatele selleteemalist reklaami. Ehk siis, kui pildistad tihti näiteks toitu, siis hakkad nägema toidureklaami.
Sarnast tehnoloogiat kasutab näiteks Google juba praegu, kus kindlate võtmesõnade järgi inimeste otsingutes kuvatakse neile ka vastavat reklaami. Näiteks kui otsida tihti „arvutid“ või „kõrvaklapid“, näed ka vastavaid reklaame.
Snapchati lahendus eristub Google’i omast vaid selle poolest, et sõnade asemel tunneb tehnoloogia ära objekte piltidel ning pakub selle põhjal kasutajale reklaami.
Patenditaotluse esitas Snapchat juba jaanuaris, kuid Ühendriikide patendiamet avaldas selle kuu alguses. Antud patent on siiski mõeldud ka muuks, kui ainult reklaamiks. Tehnoloogia abiga saaks arendada ka praegust Snapchatis olevat geofiltrite lahendust, kus sõltuvalt linnast, kus kasutaja asub, kuvab Snapchat pildi mõnest linna tuntud turismiobjektist.
Avafoto: Snapchat