Google andis oma igakuises isesõitvate autode raportis teada, et insenerid õpetavad nende isesõitvatele autodele, kuidas ja millal teistele juhtidele märku andmiseks signaali lasta.
Selleks, et signaali andmise algoritmi testida, lubasid insenerid isesõitvatel autodel seda proovida. Autod pandi olukordadesse, kus signaali andmine on õigustatud. Näiteks testiti juhtumeid, kus teine auto tagurdab pimeda nurga tagant välja ning olukorda, kus auto sõitis ühesuunalisel teel valet pidi.
Algselt andsid isesõitvad autod helisignaali vaid auto salongis, et insenerid saaks signaali andmise vajaduse kindlaks teha. Kui auto andis signaali valel hetkel, õpetasid insenerid autole, miks see sellel hetkel vale oli.
Kui algoritm oli piisavalt töökindel, lubati isesõitval autol ka päriselt signaali anda.
Google’i sõnul on nende lõppeesmärgiks, et isesõitvad autod annaksid teistele juhtidele signaaliga märku vaid siis, kui seda teeks ka kogenud ning osav autojuht.
Foto: Google