Facebook toob enda sisuturunduse maastikule muudatuse, mille kohaselt muutub näiteks mõne artisti postitatud reklaami puhul sponsori märgistamise selles postituses kohustuslikuks.
Facebooki sõnul on tegu muudatusega, mida meediafirmad ning turundajad on ammu soovinud näha. Facebooki kasutajate poole pealt on inimestel kergem eristada sisuturundust originaalsest sisust.
Turundajate ning firmade jaoks aitab muudatus neid postitustes rohkem nähtavaks teha. Näiteks kui mõni artist avaldabreklaampostituse, mis on valminud koostöös Inteliga, siis peab ta postituses ka mainitud firma ära märgistama. Seeläbi on turundajatel võimalik olla nähtavamal kohal ning olla kindel, et nende reklaamist on ka reaalset kasu. Kui sponsor on mõnes postituses märgistatud, siis on tal võimalik ka seda sama postitust „boostida“, ehk maksta postituse tihedama esinemise eest inimeste uudisvoos.
Facebooki tavakasutajate jaoks teeb muudatus sisuturunduse kergemini eristatavaks. Kui postitusel on juures silt „with Intel“, siis see näitab, et postitust sponsoreerib Intel.
Uuendust tutvustades lisab Facebook, et sisuturunduse originaalsisust eristatavaks tegemine jääb turundajate vastutuseks. Ainuke Facebooki poolt suunatud muudatus on sponsori märgistamine postitustes.
Avafoto: Facebook