Facebook hakkab paremate reklaamide pakkumise nimel nüüdsest jälgima kõiki, isegi siis, kui inimesele Facebooki kasutajaid pole.
Sarnaselt Google’ile pakub Facebook reklaamiteenust. See tähendab, et külastataval veebilehel näidatav reklaam võib sinna pandud Facebooki poolt. Senini on neid reklaame näinud ainult Facebooki kasutajad, kuid nüüd see muutub.
Facebooki reklaame hakkavad veebilehtedel ja rakendustes nüüd nägema kõik kasutajad, isegi siis, kui neil kontot ei ole. See aga tähendab, et Facebook peab kuidagi teadma, milliseid reklaame neile näidata. Selle jaoks hakatakse mitte-kasutajate veebiharjumusi hoolega jälgima.
Veebiharjumusi jälgitakse vaadates seda, mida inimene internetis teeb. Facebook saab tegemiste kohta infot veebilehtedel olevate Facebooki tööriistade abil. Seega kui külastad veebilehte, kus näed kasti, mis näitab, millised su sõbrad seda lehte Facebookis jälgivad, siis saab Facebook sellelt lehelt ka su tegemiste kohta infot.
Sama kehtib ka siis, kui leheküljel on võimalus postitusele Facebookis like panna.
Suunatud reklaamid ei ole midagi uut. Nii Google kui ka mitmed teised reklaamimüüjad kasutavad seda tehnikat. Firmad üritavad mõista, mis kasutajatele meeldib ning kuvavad neile selle põhjal infot. Seega kui kasutaja vaatab pidevalt autokuulutusi, näeb ta autofirmade reklaame.