Wall Street Journali andmetel ehitab Facebook uut voogedastusrakendust, mis on mõeldud telerite lisasüsteemidele nagu Apple TV.
Kuulduste kohaselt sooviks Facebook hakata rakenduses näitama umbes 10 minuti pikkuseid klippe, mille hulgas oleks nii spordiga seotud sisu kui ka stsenaariumil põhinevat sisu. Sisu juures hakataks näitama ka reklaami.
Põhjuseid, miks Facebook oma videorakendust tahab, on ilmselt palju. Üheks on kindlasti asjaolu, et ettevõte soovib tugevamalt siseneda videosisuturule ning teha selle oma platvormi keskpunktiks. Teisalt võib uue rakenduse arendamist tagant kiirustada ka reklaamid.
Facebook andis mõni aeg tagasi oma investoritele teada, et nüüdseks on otsa saamas kohad, kus kasutajatele reklaame näidata. Uue rakenduse loomine annaks võimaluse aga veelgi rohkem reklaame näidata ning seega ka oluliselt rohkem raha teenida.
Rakenduse kallal alustati tööd juba eelmisel aasta, hetkel pole teada, millal see võiks valmida.