Eesti idufirma suutis oma rahastuseesmärgi rekordkiirusel täita ning läheb Ameerikasse

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.
frank_2.png

Eesti idufirma Frank, mis aitab tehisintellekti abil digiturunduse lihtsaks teha, suutis vähem kui nädalaga Funderbeamiühisrahastusplatvormil koguda üle 120 000 euro, püstitades sellega enda sõnul rekordi.

Ettevõte asus raha koguma sooviga laieneda USA turule. Eesmärgiks seati koguda 120 000 eurot, mille suutis ettevõte koguda umbes nädalaga.

Franki kaasasutaja ja tehnoloogiajuht Ivar Krustok väitis, et tema ettevõte ületas selle rekordiga varasema rahakoguja Shipitwise’i, esimese startupi, kes läbi Funderbeami raha kaasas.

Firma reklaamis kampaania omaenda tehnoloogiaga

Põhjuseid, miks võis ettevõtte kampaania edukaks osutuda, on mitu. “Usun, et oleme õigesti enda investeeringu kaasamise ajastanud ning lisaks meie lead investoriks Jaak Ennuste, kellel on pikaaegne kogemus antud valdkonnas,”ütles Krustok. “Kindlasti tuli kasuks ka meie läbimõeldud online reklaamistrateegia, kusjuures kasutame ka enda Frank’i reklaamiplatvormi kampaania reklaamimiseks.”

Ettevõte soovib kampaania lõpuks kokku koguda 200 000 eurot, mille abil saab sisenemist USA turule veelgi kiirendada. “Suurem investeering aitab meil liikuda kiiremini, saame rohkem investeerida turundusse ja müüki ning Frank’i väärtust investorite jaoks kasvatada,”ütles Krustok.

Ameerika Ühendriikidesse siirdutakse juba mõne nädala pärast, kus pääseti ka Telluride Venture Accelerator kiirendisse.

Frank tegeleb tehisintellekti-tehnoloogia abil vabade bännerpindade ja reklaamiostjate kokkuviimisega.Loe täpsemalt firma kohtaGeeniuse artiklist.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.