Eile levis kulutulena uudis hollandlasest Eesti e-residendi Peter Kentie ettepanekust Eesti brändi osas. Kentie ettepanek leidis kajastust ka Geeniuses.
Kui sotsiaalmeedias leidis hollandlase pakutud variant palju toetajaid, siis Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse juhatuse esimees Hanno Tomberg leidis, et riigi brändina ei saa seda siiski kasutada.
Pärast esmast kriitikat teatas Tomberg hiljem Facebooki vahendusel, et nad on siiski valmis Kentie mõtteid kuulama. Üheks pakutud muudatuseks oli Eesti e-lahendusi tutvustavate veebilehtede moderniseerimine.
Enne ja pärast vaade e-estonia.com veebilehest
“Arutame üksikute projektide ja kampaaniate raames, kuidas saaksime seda turunduskontseptsiooni kasutada. E-lahendused on kindlasti üks sellistest valdkondadest, kus saame endale vastu rinda lüüa ja öelda, et oleme parimad,” teatas Geeniusele antud kommentaaris EASi juht.
Hollandlase väljapakutud brändi aitas eestlastele lähemale tuua e-residentsuse programmi juht Kaspar Korjus. “Mulle isiklikult on see ammusest ajast meeldinud ning olen õnnelik, et nüüd ka eesti rahvas selle vastu võtnud,” sõnas Korjus.
Kuigi Korjusele meeldib pakutud idee, siis hetkel ei ole ta valmis andma lubadusi, et e-residentsuse turunduses võetakse lähiajal ette brändilisi muudatusi.
Fotod: Peter Kentie