25% telefonikasutajatest on oma seadmesse paigaldanud reklaamide blokeerija

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.
screen_shot_2016_03_04_at_9.49.49_am.png

Mobiiliturundusfirma Tune poolt läbi viidud uuringust selgub, et 24,6% küsitletud nutitelefonide kasutajatest on oma seadmesse paigaldanud reeklamiblokeerimise rakenduse või reklaame blokeeriva veebilehitseja.

Reklaamiblokeerijad on muutumas aina populaarsemaks.2,4% 4000st vastajast märkis, et on blokeerija oma seadmesse paigaldanud viimaste kuude jooksul. 7,8% vastanutest on blokeerijat kasutanud vähemalt mullu novembrist või juba varem.

Tune’i hinnangul võib reklaamiblokeerijate kasutusprotsent jõuda 80 protsendini juba 2017. aasta kolmandaks kvartaliks.

Uuringust selgub, et reklaamibolkeerijaid kasutavad igas vanusesinimesed. Kerge trend on noortemate ning varases keskeas inimeste poole, kuid erinevus ei ole märkimisväärne kui võrrelda seda 65-aastaste ning vanemate kasutajatega.

Foto: Tune

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.