Rubriigi toob sinuni  Tehnopol

Sorry as a Service loodab kliendisuhtluse uuesti personaalseks muuta

Kasutaja Gregor Sibold pilt
Gregor Sibold
4 kuud 2 nädalat tagasi

Sel nädalal vastab Geeniuse "Nädala idufirma" rubriigis küsimustele Sorry as a Service meeskond, kes loodab kliendisuhtluse uuesti personaalseks muuta.

Mis on teie suur idee?

Meie soov on muuta klienditeenindus uuesti personaalseks.

Ettevõtted digitaliseeruvad ja kliendisuhtlus muutub järjest rohkem automatiseeritumaks. Neid muutuseid arvesse võttes aitame firmadel säilitada kliendipõhise personaalse suhtluse.

Tänapäeval on postkastides peamiselt arved ja reklaam. Seega on olemas ülekasutatud platvorm, kus toimub vähe personaalset suhtlust. Muutes saadetise olemasolevale kliendile isiklikult oluliseks, on saavutatav positiivne efekt võimas nii ettevõtte-kliendi suhtluses, kui ka potentsiaalses turundusväärtuses.

Kes on teie peamine sihtrühm?

Ettevõtted, kes on ise enamasti B2C fookusega ja kes mõistavad kui vajalikud on head suhted kliendiga.

Olemasoleva kliendi hoidmine on kordades soodsam kui uue leidmine.

Milline on kõige huvitavam tellimus, mis teieni jõudnud on?

Me oleme oma tegutsemisaja jooksul käidelnud üle 20 000 tellimuse. Ma usun, et nendest kõige erilisem oli sõit tangiga.

Kes on tegijad ja mis on nende taust?

Sorry as a Service’s on alati olnud rahvusvaheline seltskond.

Asutajaliige ja tegevjuht Martin McGloin on kasvanud üles tõelise maailmakodanikuna. Elanud aastaid Taimaal, Inglismaal, Norras ja Iirimaal. Eestisse tõi ta kohalik elukaaslane ja eelnevalt on ta toimetanud nii Norra-Iiri saatkonnas, TransferWise'is kui ka Accenture’is, seega on tegu mitmekülgse tegelasega.

Asutajaliige ja COO (operatsioonijuht) Sabine Pole on Läti juurtega, tugeva meedia- ja finantstaustaga ärinaine.

Asutajaliikmel ja müügijuhil Indrek Põldveel on seljataga aastatepikkune kogemus B2C & B2B müügiga kohalikul Eesti turul. Oma teadmiste laiendamiseks reisis ta poolteist aastat Aasias, enne kui tee ta ülejäänud meeskonnaga kokku viis ja idufirma alguse sai.

Asutajaliikmel ja häkkeril Siim Talvikul on seljataga üle kümne Garage48 ja ta on kokku puutunud rahvusvaheliste projektide ning -suurklientidega varasemalt Nortalis töödates. 

Kes on investorid ja kui palju nad firmasse juba raha on pannud?

Firma sai esimese hoo sisse tänu kohalikule kiirendile Startup Wise Guys. Esimene investeering oli neilt ligi 30 000 eurot.

Peale SWG programmi lõppu saime lisarahastust Euroopa Liidu CEED Tech fondilt ja liikusime edasi Techstars UK kiirendisse. Techstars usaldas meile umbes 120 000 $.

Lisaks investeeris Carglassi emaettevõte Belron augustis märkimisväärse summa. Belron usub meie ideedesse ja on andnud meile suurepärase võimaluse viia läbi uuendused ettevõttesisestes protsessides parendamaks kliendisuhtluse ja -rahulolu taset.

Millega te raha hakkate teenima?

Põhiline igakuine sissetulek tuleb tarkvara tasudest. Lisatasu võtame toodete käitlemise ja toote kliendile sobivaks kohandamisest.

Tarkvara eest tasutav summa on sõltuvuses seal kasutatavatest automatiseeritud protsessidest ja funktsioonidest.

Miks olete just teie see üks kümnest idufirmast, kes ei lähe pankrotti?

Avastasime 2015 aasta detsembris, et olime poolkogemata kuu tuludega kõik kuu kulud ära katnud. Sellest hetkest alates oleme kogu sissetuleku tagasi investeerinud ettevõtte kasvatamisse. Oleme saanud kinnitust sellele, et idee järele on vajadus, aktiivseid kliente jagub ja toode omab plaanitud efekti. Tuleb olla ainult mees/naine ja ära teha.

Koostame iganädalasi automaatseid ja detailseid tagasivaateid progressile ning saame vastavalt tulemustele kiirelt reageerida kliendibaasi ja turu muutustele. Tänu lühikestele iteratsioonidele ja tagasiside tsüklitele on meil võimalik valideerida pisikesi samme ja vastavalt jätkata-, muuta- või lõpetada tegevusi.

Mida teil täna kõige rohkem vaja on?

Nagu alati, häid inimesi, kes soovivad koos ettevõttega areneda ja maailma muuta. Lisaks ootame kõigilt teenuse kasutajatelt tagasisidet, sest see on ainus, mis aitab meil ideed edasi arendada.

Alustasime olemasolevate klientide tagasiside põhjal uue teenusharu väljatöötamisega, SWAG as a service.

Tarkvara on sama, kuid tooted on ettevõtete enda ninn-nänn. Võtame enda peale kogu promotoodete loomise ja käitlemise protsessi. Aitame valida ja valmistada bränditooteid ja hoolitseme kogu logistika eest.

Eriti ootame sellele mõttele tagasisidet ja uusi katsetajaid.

Mida te järgmise 12 kuu jooksul saavutate?

Fookus on tugevalt Belroni, Inglise turu ja SWAG as a Service’i peal.

Kinnitame kanda Inglismaal ja arendame kohapeal püsivamat kohalolekut. Kindlasti suurendame Inglismaa kohapealset müügimeeskonda ja otsime sinna inimesi juurde. Kasvatame meeskonda ja kliendibaasi nii Inglismaal kui ka Eestis.

Foto: Sorry as a Service