Singapuri kiirendis osalemine tähendas idufirma jaoks mitmeid üritusi, millest üks oli CES Asia. “Kohtusime seal mitmete erinevate inimestega, mille pealt nägime, et inimestel on meie toodetud riistvara järgi huvi. Püüdsime kiirelt ka autotootjate tähelepanu. Meiega käisid kohtumas kõik suured autotootjad, väljaarvatud BMW.”
Üks asi viis teiseni ning Singapuri kiirendist jõudis firma Nissani tütarfirma Infinitini, kes kutsus Pilot AI osalema asjade interneti kiirendisse Infiniti LAB, mis toimub Hong Kongis.
Turul juba sel aastal
Gailumsi sõnul andis Infiniti kiirendus osalemine neile võimaluse näha suurfirmat seestpoolt ning mõista sellise riistvara loomist paremini. “Mitmete autotootjatega kohtudes leidsime, et peame oma ärimudelit kohandama. Mitte muutma, aga kohandama. See tähendab, et esialgu keskendume Pilot MINI arendamisesse, mis pakub mõningaid võimalusi, kuid ei tee autot päris isesõitvaks.”
Pilot MINI on arendajatele suunatud riistvara, mis suudab eristada tänaval sõiduradasid, liiklusmärke, valgusfoore, auto ees olevaid objekte ning väldib avariisid. Riistvaraliselt on kasutusel radarid, kolm kaamerat, mitmed sensorid ja GPS. “Endiselt on mõte selles, et meie riistvaraga saaks teha juba aastaid müüdud auto targemaks. Tänu Wi-Fi ja 4G andmeside olemasolule saab kogutud andmeid jagada teiste autodega.”
Tegevjuhi sõnul jõuab Pilot MINI turule hiljemalt selle aasta lõpuks ning päris isesõitmist pakkuv riistvara jääb järgmisesse või ülejärgmisesse aastasse. Mõlemil juhul on süsteemi üheks osaks äpipood, kust saab kasutaja juurde osta tarkvara, mis on mõne geograafilise regiooni jaoks mõeldud. See tähendab, et karbist välja võttes on seadmel olemas teatud nutikus, kuid tarkvaraliselt saab osta juurde lisasid, mis on vastavuses nt Saksamaa või Eesti seadusandlusega. Konkreetne hinnastamine ei ole veel paigas.
Piloti arendatud riistvara hakkab ühenduma auto OBD-II ühenduspessa, kust saadakse autole käsklusi edastada. Kuigi nimetatud ühenduspesa võib leida ka vanematelt autodelt, siis Gailumsi sõnul suunavad nad selle maksimaalselt kümne aasta vanustele autodele.